søndag, januar 09, 2005

Da er bunnen nådd....

I tilbakeblikket på joikakake prosjektet er vi nå kommet frem til det siste av det som jeg tør legge ut. Som jeg sa i forbindelse med Joikarap1 kunne det bare gå en vei derifra....nedover. Joikadance3 viser hvor tåpelig man kan bli når man oppdager forskjellige edit muligheter. Igjen er vokalen høyst improvisert og musikken datert. Jeg vasker med dette mine hender rene fra dette prosjektet og kommer ikke til å flire av det før jeg hører det på neste nachspiel, noe som jeg er redd ikke kommer til å bli så lenge til.

joikadance3
joika joika joika

Det er kanskje på tide å fortelle om at vi sendte disse låtene bare sånn for moro til det som da het "Termex AS" (som produserte joikakakene) og de svarte med å sende to brett (à 24 bokser) med joikakaker tilbake. Det ble en morsom fest!!! Joikarap1 fremført live er noe av det jeg virkelig skulle ønske jeg skulle ha kunnet sluppet å huske at jeg har gjort.

Florø var forresten bare regn regn og mer regn.