torsdag, januar 06, 2005

Søvnløse netter og mer joika

Denne jet-lag'en tar livet av meg. Jeg er stuptrøtt klokken 18 og lys våken 03.00. Slik har det vært i flere dager (netter) nå. Hva gjør man da? Jeg står ihvertfall opp. Lager litt natt mat og skrur på pc'en. Sjekker om noen har oppdatert bloggen sin sånn litt sent og det hender det jo rett som det er (takk Morten og Erik AH). Jeg har rukket og se 2 konserter med Frank Black på video, en gammel Bowie konsert fra Spektrum (96), vasket klær, satt meg grundig inn i line6delay pedalen min og lært meg å spille følgende låter:

Frank Black - Old Black Dawning
Frank Black - Los Angeles
Frank Black - Smoke Up
Frank Black - Everytime I go around here
RHCP - Higher Ground (jada jada Stevie Wonder bla bla, men jeg liker RHCP sin versjon, med Dave Navarro vel og merke)
Bruce Springsteen - No Surrender
David Bowie - It's no game (part 2)
Pixies - Caribou

Jeg har jo da også hatt tid til å dvele litt ved dette gamle joika prosjektet. Dere har kanskje hørt joikarap1. Her er Joikadance2:

Joikadance2

For mer utfyllende info les forrige innlegg. Nå synes jeg at jeg har vært flink som har klart å holde meg våken nesten helt til kl 21.

Forresten ble følgende cd'er kjøpt i dag (eller var det i går?)

Silverbullit - Arclight
Ed Harcourt - From Every Sphere
Interpol - Turn On the Bright Lights