søndag, februar 13, 2005

Beck

Har sittet og hørt på den nye Beck albumet i dag, "Guero". Jeg er superglad, det jeg har hørt er veldig bra. Han oppdager ikke kruttet på denne platen, men fy som det svinger og hvilken sans for melodi den mannen har. Det er en slags hybrid av "Odelay" og "Midnight....", har potensiale som skikkelig party plate!!

En eldre dame kom bort til meg i dag og sa at hun var så glad for å se meg fordi jeg minnet henne så veldig på hennes avdøde mann. Som regel ville jeg følt meg litt ille berørt i en sånn setting, men ikke i dag. Hun var så søt og så oppriktig og ikke så gal som jeg først trodde. Vi ble snakkende en stund og hennes mann hørtes ut som en morsom type. Eldre mennesker har ofte så utrolig mye å by på hvis vi bare gir dem sjansen. Fra nå av skal jeg ikke så lett bli flau på de gamles vegne, så lenge de ikke står foran meg i køen på Rema 1000 og skal betale hele handleposen med småmynt.....da blir jeg riktignok ikke flau, bare forferdelig utålmodig og irritert.