søndag, februar 06, 2005

Distrè? Moi?

Det er vel ingen større hemmelighet at jeg er kjent for å kunne være en smule distrè. Det toppet seg i dag. Jeg overnattet hos en kompis til i dag og han kjørte meg hjem i dag morges. Når jeg skulle reise på jobben så gikk det opp for meg at jeg hadde lagt igjen bil nøklene mine hos ham slik at ham måtte kjøre enda en gang for levere nøklene til meg. Når jeg endelig kommer til Gardemoen oppdager jeg at jeg har lagt igjen mobilen i bilen og etter noen timer går jeg ut for å hente den. På vei til bilen går jeg så utrolig i min egen verden at når jeg kommer til bilen setter jeg meg inn og begynner å kjøre. Heldigvis får jeg ikke kjørt langt før jeg skjønner hva jeg holder på med å snur og kjører tilbake. Litt småflau over meg selv, parkerer jeg og løper inn på jobb igjen, mobilen? Nei den ligger fortsatt i bilen.... Det værste er at klokken enda ikke er 16.00 engang. Det er fortsatt mye igjen av dagen, masse tid til å sose og rote...huff. Hadde ikke hodet mitt vært skrudd på.