torsdag, januar 20, 2005

"New York's a go go....

and everything tastes nice".... hva slangs sang??

Nå er det bare 5 dager igjen til Morten og jeg stikker til NYC. Begynner å glede meg ganske greit. Dette kan bli stor moro. Som en slags oppladning til dette har jeg hørt en del på dette albumet i det siste:



Bare sånn for å få den riktige stemningen. Jeg er fortsatt glad for tips om hva som kan være morsomt å gjøre i det store eplet. Jeg har enda ikke fått elektronisk pass og er spent på om jeg vil få det i tidet. Det er vel det eneste som kan legge litt kjepper i hjulene. Tror det skal gå bra.

Min far har havnet på Riskhospitalet for å operere i nakken. De åpner visst hele greia for å kutte/kappe litt i nakkehvirlene, skumle greier, skjer en liten feil kan han bli lam fra hals og ned. SKIKKELIG skumle greier. Håper det går bra.....