mandag, mars 14, 2005

Stål i ben og føtter.

I juli skal Nathalie (kanskje Julian) og jeg være med å løpe et havlmarathon, fra Malmø til København. Det er på ca 2,1 mil. Jeg er fullstendig klar over at det går et tog samme strekningen og man hvilken som helst dag ellers i året kan kjøre over, men da faller nok litt av vitsen bort. Derfor er nå hardkjøret i gang. I dag løp vi rundt hele Bygdøy og avsluttet med 10 harde intervaller ved Oscarshall. Der løp vi så fort at vi sprutet litt søle på HKH Dronning Sonja som var ute å gikk tur med en venninne, så ihvertfall ut som henne. Nat ble totalt pumpa og jeg var redd hun skulle spy så det sang.

Når jeg kom hjem fra turen var jeg så utrolig heldig å tråkket på en spiker som stod rett opp. Heldig i den forstand at spikeren var veldig kort og at den ikke boret seg så langt inn i foten. Sånn rent bortsett fra en intens smerte og litt blod kjente jeg ingenting.... Tror det gikk ganske bra.

Hva skal dere i påsken da godtfolk? Jeg tror jeg skal til Sjusjøen og kjenne blodsmaken i munn mens jeg går på ski, helst så fort at rabiesen henger fra haken. Noen som skal noe mer eksotisk?