torsdag, mars 03, 2005

Phew....

Var ute å løp med Nathalie i dag igjen. Vi tok en runde på ca 1.3 mil. Etter den ganske harde økta forrige gang var jeg litt sånn småredd for at ei 19 år gammel jente kanskje skulle slite meg ut i dag. Gleden innvendig var stor når hun til slutt ble så sliten at hun måtte sakke ned på tempo og gå et lite stykke. Ikke gikk jeg ned i forsterstilling når jeg kom hjem heller. Utrolig deilig å kjenne at kroppen er på vei tilbake til et ok stadie igjen. Må være all Mariekjeksen :)

Øver litt med Morten om dagen og vi kommer opp med noen gode idèr for hver gang. Tror faktisk den konserten (1 April) kan bli ganske morsom. Den som møter opp får se!

Ellers har jeg store planer om å stikke en liten tur til Sverige å handle inn litt. Et par kilo godis, et par brett med brus og mengder med kjøtt og øl (ihvertfall det jeg har lov til). Jeg er ikke noen stor "svenske handler" og vet ikke helt hvor jeg skal stikke hen for å finne noe som er greit og samtidig billig. Noen som har erfaring?