søndag, februar 20, 2005

Hvem, hva, HVOR????

Ja, dette har jo gått bedre enn forventet. Det har vært masse barn, men de har stort sett oppført seg pent.

I går var det fest på Råholt, norges navle. Utrolig hvor mye moro man kan ha av å mimre over gamle hendelser. Joachim og Cecilie (to av de jeg skal reise til Kina med) huset meg til i dag. De heldiggrisene skal først reise til Kina sammen med meg, så ned til Hong Kong med tog, så en ukes luksus cruise før det hele avsluttes med et par uker på Filipinene. Så noen bilder av strendene der borte og la oss si det slik.... JEG VIL OGSÅ TIL FILIPINENE! Derimot blir det bare noen få dager i Beijing på meg.

Jeg har funnet ut at jeg har en gratis reise som SAS skylder meg. Den gjelder riktignok kun innen Europa, men jeg er totalt blank på hva jeg har lyst til. Har du vært et sted som ikke er så veldig vanlig og som du bare falt pladask for? Et sted bare du vet om (og ikke har noe i mot å fortelle andre om)? Forslag? Glem hovedsteder.