tirsdag, februar 15, 2005

JABBADABBADUUUUUU......

Så er ny tur planlagt og den ser ut til å bli veldig mye bedre enn jeg kunne forutsett. Det er tilbake til samme gamle Kina (for 8 gang), men det er ikke akkurat det som trekker meg. Det som er anderledes denne gangen er at vi skal reise sammen med et godt vennepar av oss. Det blir ikke bare Beijing heller slik som alle de andre gangene. Vi skal ta toget fra Beijing til Hong Kong (28 timer...urk..) og reise hjem derifra. Det hadde vært moro å se litt av Kina på den måten. Dessuten har jeg bare vært en dag i Hong Kong tidligere og kunne tenke meg å se litt mer enn jeg gjorde da.

Selve Beijing har vel ikke forandret seg så mye siden Januar så det blir vel mye det samme, muren, forbudte by, shopping osv. Hong Kong har jeg derimot svært lite kunnskap om så innspill om hva og hvor hadde vært hyggelig!!

Har jeg forresten sagt at det nye Beck albumet ikke er så værst??