onsdag, februar 16, 2005

Veni Vidi Vici

I kveld er det jeg som må sitte på den jobben Morten og jeg hater så intenst. Å sitte og pushe videoer er ikke spesielt vanskelig eller utfordrende, men det er KJEDELIIIIIIIIIG! I tillegg så har sjappa fått nytt kassa system siden sist jeg var her og jeg skjønner ikke dritten. Når man trodde at det ikke kunne bli værre, cd spilleren har tatt kvelden slik at jeg ikke får hørt på musikk mens jeg sitter her i kjelleren og vansmektes.....urk.... Her skal jeg sitte fra 17-23. Har vært her i 45 min nå og har enda ikke sett et eneste menneske.

Så da kan jeg like gjerne slenge på en film og håpe at tiden går litt fortere enn det den gjør nå. Et problem. Produktmomentkorrelasjonskoeffisient. Har sett alt! Så det blir å se en gammel film om igjen. Hvilken? Hjelp! Forslag?

Jeg dør.