torsdag, februar 24, 2005

Blodsmak

Nathalie og jeg er ditcha!! Vi skulle være med noen andre til Kina, noe dere allerede har lest om. Slik ble det ikke. Det siste paret som skulle være med på reisen satte ned foten og ville ikke ha med fler så da måtte Nathalie og jeg pent bli igjen hjemme i Oslo. For å virkelig vise dem, så har vi nå rottet oss sammen og bestemt oss for å få MYE MYE bedre helse enn dem som er så spes at de ikke kunne være sammen med oss 4 dager i Beijing. Vi var ute å løp i dag og da snakker jeg ikke om en liten tur rundt frognerparken. Jeg ble mektig imponert over jentas utrolige kondisjon. Her ser du løypa:



Når jeg hadde igjen 400 meter til huset tenkte jeg at jeg skulle få litt skikkelig valuta for pengene og satte inn en gigantisk sluttspurt. Plutselig, på et blunk, var alt av krefter forsvunnet til en annen planet. Jeg sank sammen på trappen, så ut som en fisk på land, gikk inn i fosterstilling og pep etter luft. Ikke et pent syn. Nå som det har gått noen timer synes jeg selvfølgelig at det hele har vært veldig deilig.

For å ta hevn på disse råtne folkene som ikke ville ha oss med så skal Nathalie og jeg ta med oss Jr og stikke til et sted som vil få de andre til å sikle i kor.

En annen idè vi fikk var å dra til Kina alikevel og bare henge rundt de andre der. De kan jo ikke nekte oss. "Jasså, neimen er dere her også, så kult da, da kan vi spise her sammen med dere", "Neimen skal dere også ut til muren i dag? Det skal vi og, da kan vi jo dele drosje da!", "Skal dere ut å shoppe? Ja det skal vi også!"

Slapp av Joachim og Cecilie :) det gjelder ikke dere!!