fredag, mars 11, 2005

"This is a call to all....."

Torsdag den 10 Mars går i historiebøkene som en torsdag rimelig lik mange andre torsdager. Virret litt rundt her jeg bor for å ta litt bilder av det fine været og for å bevise for meg selv at våren nå endelig må være på vei. Her er noen av bildene. Ett er fra vinduet mitt, resten fra området rundt på Skarpsno (hvor jeg bor). Ved min høyre side (for deg) kan du forresten skimte Oscarshall.



Etterpå stakk jeg bort for å hjelpe Morten med noen øl-etiketter, rettere sagt 60 kg! Ja du leste riktig. Morten har arvet over 60 kilo med øl-etiketter fra bestefaren sin og disse har han fått solgt på ebay for over 9 000,- til en eller annen godfjott i Belgia. Skjønt for Morten er han vel heller en reddende engel :) så nå kjører jeg rundt med en verdifull last i bilen og venter på at dette skal sendes med fly til Brüssel. Jeg tror aldri jeg i hele mitt liv har sett noe mer merkelig. Perm på perm på perm med øl-etiketter. Det var vel noe nærmere 20 000...

Etterpå øvde vi til konserten. Morten er en racer på sag. Må bare konsentrere meg om ikke å høre på ham mens vi spiller for når han sklir på tonene høres det ganske latterlig ut, men kult!! Morsomt er det også å se Morten spille el-gitar, ukulele, melodika og trekkspill på samme låt.

Fikk ikke sove i kveld og dro ut for å ta meg en løpetur. HVA ER DET JEG FÅR SE??? Jeg holdt på å banne høyt. Det snedde. All treningsvilje forsvant som kald øl på en varm sommerdag og jeg gikk inn igjen og så på reprisen av Bigbroter i stedet. Snakk om forfall på 10 sekunder. Tok det igjen ved å lage meg en smoothie bestående av eple, appelsin juice, gulerøtter og jordbær.

Vår. Nå!