tirsdag, april 05, 2005

Mandags caipirinha

Møt min venn Julian!

Traff Julian på Frognerveien 6 i går kveld. Han hadde jobbet 12 timer i strekk og var klar for å avslutte med en øl. Jeg hadde på den annen siden ikke gjort en eneste fornuftig ting hele dagen, men var like klar som Juli til å avslutte dagen med en øl. Det skulle vise seg å bli mer en begynnelse enn en avslutning...



Juli hadde ikke smakt hverken Mojito eller Caipirinha før så etter å ha prøvd begge i Frognerveien bestemte vi oss for å kjøpe litt råvarer og stikke hjem til Juli og Marius og mekke oss noen egenlagde drinker med div tilbehør. Som sagt så gjort. Vi prøvde oss frem med Cachassa rom/lime/tonic/basilicum (i fravær av mynte blader) og hauger med is. Resultatet lot ikke vente på seg :)



Jeg tok meg en tur på do etterhvert og mens jeg var der må det ha skjedd ting i stua fordi når jeg kikket på bildene i dag som jeg tok i går var det plutselig et par ekstra der. Juli hadde laget seg en aldri så liten selvportrett serie. Den synes jeg ikke skal gå upåaktet hen. Han er kanskje ikke verdens største fotograf, men FOR en posør... jeg gir dere Julian:



Juli er ikke en mann som er redd for å vise seg frem noe han gjentatte ganger viste i USA.


Elg i solnedgang