mandag, mars 21, 2005

Tourettes

kl 09.50

Rrrring...

Arild: Hallo, det er Arild
Hege (sas): Hvor er du hen da?
Arild: Jeg er i Storgata.
Hege (sas): Hvorfor er ikke du på jobb da?
Arild: Jeg begynner ikke før kl 14.
Hege (sas): Jo, begynte kl 09 du.
Arild: Hva? Var overbevist om at jeg hegynte 14 jeg.
Hege(sas): Du sliter med å overbevise oss... hiver du deg rundt eller?Arild: Urk...ja....

Kl 10.45 Står jeg på gate 36 og møter FI 318 (flight fra Keflavik). Det må være verdensrekord. Jeg var i Storgata i sivil og kom meg hjem (nesten skøyen), skiftet og kjørte opp til Gardemoen på UNDER en time. Tok et par lyskryss passeringer som ikke var helt A4 og fløy i lav høyde oppover E6'en.

På vei oppover tenkte jeg litt på filmer jeg liker. Tror kanskje en slags ranking ville se slik ut:



  1. Basquiat
  2. Much Ado About Nothing
  3. U-turn
  4. The Party
  5. Red Rock West
  6. Lost Highway

Må innrømme at damen med tourettes i filmen "Deuce Bigalow - male gigolo" har gitt meg lættis (les: latterkrampe) mer enn en gang. Det har også Mike Myers klart i en rolle som tysk homofil kulturperson/danser (Dieter) i en Saturday Night Live episode for en del år siden. Det er det jeg kommer på i farten.

Jepp.