torsdag, mars 17, 2005

Som dagene går....

I går:

kl. 08.30 SMS til Nat: "Bare gå å legg deg igjen, blir ikke noe løping i dette været"
kl. 08.31 SMS fra Nat: "Nå får du gi deg, kom igjen!"
kl. 08.32 SMS til Nat: "Urk...ja vel..."
kl. 09.02 SMS til Nat: "Eh...jeg må hjelpe noen med noe....eh....i morgen istedetfor?"

Var litt rockestjerne takter når Morten og jeg var på photoshoot. Kanskje ikke så VELDIG rockestjerne i og med at det var brodern som tok bildene og at det var på jobben hans og det hele var over på 15 min. Håper ikke det var våre 15 min Andy! Etterpå dro vi hjem til Morten og øvde noen timer. Konserten kan du lese litt om her.

På kvelden traff jeg Jokke og Jan på Barbera og tok noen øl sånn midt i uken.


Jokke og Jan

I dag var det altfor tidlig opp for å løpe. Siden jeg feiget ut i går fikk jeg igjen med renter i dag. Turen gikk igjen rundt hele bygdøy og det ble en skikkelig fin tur. Godt og mildt i været, hyggelige eldre mennesker som hilser, hunder som vil løpe om kapp. Det eneste som trekker ned er at det milde været lager slaps som igjen gjør at du blir totalt kliss klass på føttene.


Et sted mellom Paradis og Huk