søndag, juli 10, 2005

Frognerparken 01:05 (am)

Som Stine skriver så er det altfor varmt om natten. Umulig å få sove når alt rundt deg bare føles klamt og ekkelt. Jeg lengter ikke etter vinteren, men en mellomting ville vært midt i blinken, ihvertfall om natten. Med utpreget laken skrekk prøver jeg å finne på ting for å slippe å legge meg, i natt gikk jeg ut i det varme været og tuslet opp i Frognerparken. Litt rart å være på et sted som alltid er pakket med folk helt alene. Knipset noen bilder med mobilen:



Kvaliteten på bildene ble nå så som så, men det er morsomt å leke litt med skygger og lys. Himmelen var dyp dyp blå, men fremstår som sort på bildene.

Å HERREMINHATT......Jeg har glemt å vanne blomstene for naboen!

EDIT: Ja, da må jeg på ett eller annet hageland for det synet hos naboen var ikke pent.....