tirsdag, juli 12, 2005

Chrash!

Hadde en etterhvert så klassisk cdkjøpt+øl dag med Morten i går. Vi stakk på plattis i Klingenberggt. og kom ut med følgende cd'er:

Arild:

"Stage" - Bowie (remasteret og 2 nye bonusspor)
"De Stijl" - The White Stripes
"Probot" - Probot

Morten:

Kjøpte en gave til søsteren sin. Noe med langt navn eller lang tittel :)

Etter å ha hørt Probot skiva en gang kan jeg med glede si at den herved gis bort hvis det er noen som vil ha den, det ble alt for metal for meg. Bare si ifra så skal du få den!! Har hørt et par ganger gjennom "Stage" og jeg er overrasket over hvor god lyden har blitt, dessuten så er skiva mer interresant fordi den har mer "logisk" oppbygging i det den er tro mot den orginale set-listen og derfor er dynamikken i konserten veldig til stedet. "De Stijl" var mer bare et kjøp for å fylle et hull. God plate.

Vi havnet i bakgården til Garage og tok et par øl, dvs, kjøpte to og fikk to, det er en deal jeg liker. Der var de også så snill at de satte på "Stage" platen.

På vei hjem skjedde det saker og ting. Når jeg skulle krysse gaten ved enden av Aker Brygge så kom det en bil i veldig stor fart, jeg var allerde på vei ut i fotgjengerfeltet så bilen måtte hive seg på bremsene for å stoppe, det fikk ikke bilen bak med seg og jeg prøvde å sette opp en grimase som fortalte den første føreren at nå kom han til å få en bil opp i rompa, det skjønte han og stålsatte seg akkurat i sekundet som bilen bak smalt inn i hans. Lykteglass skvatt til alle kanter og den bakerste bilen fikk en stor fin kul på panseret. Jeg stod foran bilene og følte meg ikke så veldig lur, men gav nummeret mitt til den første føreren om han skulle trengen det, så gikk jeg hjem.

Reiser på hytta torsdag og det gleder jeg meg noe helt avsindig til. Bading, grilling, ølling (går det an å si det?), kosing og i det hele tatt. Skal bli deilig. Kanskje få litt farge på denne skrotten.