mandag, juli 18, 2005

Hytta

En fantastisk helg på hytta. Vi har en hytte (min onkel ihvertfall) som ligger nord i Nordmarka (Grua/Svea/Mylla). Har vært der hver sommer siden jeg var født og trives bedre der enn noen annen plass i hele verden. Skuldrene senkes ned på knærne, tankene flyter enda mer enn vanlig og kreativiteten er på topp så jeg tok med gitaren og noen venner.

Badet såpass mye at jeg var redd jeg skulle få svømmehud mellom tærne. Vannet holdt over 20 grader og fisken spratt hele tiden. Fant ut at sauer er glad i marshmellows (eller hvordan man nå skriver det) og at abboren er bitevillig mens ørretten ei sånn midt i Juli. Dessuten er det moro og se på jenter i ola-skjørt som prøver å ro og en rubiks-kube kan få deg til å miste alt som heter tålmodighet og besinnelse.




Bedre enn dette blir det ikke!