fredag, juli 22, 2005

Ikke nå igjen!!

Er det mulig? Andre gangen på under et år.



Bye bye Gibson SG og Fender Telecaster.

To be continued...

Edit: Ja da skulle det meste være i boks. Ny rute er på plass og bilen er fin igjen. Jeg hadde tenkt å skrive hele samtalen jeg hadde med representanten for If forsikring, men det GIDDER jeg ikke, men bare så dere vet det "rolig, det ordner seg" stemmer ikke helt. Etter masse krangling kom det til slutt frem at de kan lure seg unna 6 000,- i egenandel pluss en del regler som selvsagt er skrevet med usynlig blekk og på hindi. Det vil si at jeg bare får igjen nok penger til å dekke den ene gitaren min. Etter dette skiftet jeg i løpet av 10 min fra If forsikringsselskap (som jeg ikke gidder å gi noen link her) til Gjensidige (også kalt gjenstridige).

Altså andre gang på litt over et halvt år at jeg har innbrudd i bilen, når jeg også tar med vannlekasjen i leiligheten og det faktum at jeg er blitt kraftig lurt av ei jente så ser ikke dette ut til å bli året mitt. At jeg også nå ikke har en eneste el-gitar hjelper jo ikke.

YAY 2005!