tirsdag, juli 26, 2005

"You have ten messages..."

Hadde 2 billetter til U2 konserten i morgen. "Hadde?", sier du kanskje. Jepp, jeg gidder ikke gå. Flere grunner til det. Uansett, jeg tenkte jeg skulle legge billettene ut for salg på finn.no. Som sagt så gjort:


Beskrivelse
To stk billetter til U2 konsert 27/7 selges. Leveres i Oslo.


Jeg fikk beskjed om at det ville ta noen minutter før anonsen ville bli lagt ut. Så gikk det 2 min og da startet helvetet. Først ringte telefonen og mens jeg snakket med en mann som ville ha billettene så ringte det så mange folk at telefonen konket. Jeg skrudde på telefonen igjen og før jeg omtrent hadde fått tastet pin-koden ringte det igjen, mens jeg gjorde en handel med mannen fikk jeg stadig melding om at samtaler ventet. Når jeg lå på måtte jeg skru av telefonen, redigere anonsen og ta meg en pust. På 3,5 min hadde følgende skjedd på mobilen min:

  • 38 tapte (unike) anrop
  • 10 talebeskjeder
  • 8 sms