mandag, august 01, 2005

Hyttetur 2

For min egen del knyttet det meste av spenninen denne helgen seg til om sauer ville spise fårepølse, med det kommer jeg tilbake til.

Hadde litt mer flaks med været denne helgen enn sist jeg var der. Sol nesten hver dag untatt søndagen. Fikk spilt en hel masse masse gitar og terpet på noen nye teknikker som jeg tror kan bli morsomme å bruke fremover. Å spille for en liten gjeng sauer er morsomt siden de breker mye med musikken. Av og til passer det helt ypperlig, mens ellers blir det bare herlig atonalt.

Noen bilder:



Så var det dette med sauer da. Er de kannibaler? Spiser de av sine egne om de får muligheten? Spent som jeg var så kjøpte jeg en pakke med fårepølse fra Gilde og tilbød til mitt publikum. Det ene lammet kom bort og snuste lenge og vel før det nærmest hoppet litt bort, moren kom, luktet, og ville overhodet ikke ha. Så mye for den spenningen. Jeg prøvde gjentatte ganger, men de viste minimal interresse for fårepølse. Æsj....ikke noe kult å rapportere der altså.